Jan 17, 2011

I'm coming - Ich komme - J'arrive - Estoy llegando


I`t's late and I'm a little fairy on a very bad photo. Because I left you alone for some days I want to tell you that I will come back tomorrow with a friend and tell you a new story...
Es ist sehr spät und ich bin eine kleine Fee auf einem sehr schlechten Foto. Weil ich Euch so viele Tage allein gelassen habe, möchte ich Euch sagen, dass ich Euch morgen mit einer Freundin eine neue Geschichte erzählen werde...
C'est très tard et je suis une petite fée sur une très mauvaise photo. Je veux vous dire qu'après vous avoir laissé seuls pour quelques jours, je vais revenir demain avec une petite amie vous racconter une histoire nouvelle.
Es ya muy tarde y soy una pequena hada en una foto muy mala. Quiero deciros que regresaré manana, después de haberos dejado solos tántos días, con una amiguita para contaros una nueva historia...

4 comments:

  1. The fairy is adorable. Is she holding a key? I wonder what it's to...

    ReplyDelete
  2. Reviens vite nous voulons la suite de cette merveilleuse histoire
    J'adore les fées
    A bientôt

    ReplyDelete