Jan 10, 2008

Swap




I'm having fun with a swap I organized in December and I wanted to share with you my first piece.

We are supposed to do 10 of them for all the other 9 participants and oneself in the choice of colour of each of them. This explanation is for the ones who want to organize something similar!

We leave a place to put letters in the middle of each triangle so that the banner reads "creativity" when it's finished.

Ich bin momentan mit dem Swap (Austauschspiel), das ich in Dezember organisiert habe und ich wollte das erste Stück zeigen.

Wir müssen 10 solche Stücke machen, für 9 Teilnehmer und sich selber. Die Farben wurden von jedem ausgesucht. Diese Erklärung ist für diejenigen, die so etwas organisieren wollen!

Man läßt einen Platz in der Mitte vom Rechteck für eine auf Papier bedruckte Buchstabe, so daß man zum Schluß "Kreativität" lesen kann. Auf Deutsch wären es eigentlich 11 Teilnehmer!

7 comments:

  1. What a great idea!

    ReplyDelete
  2. Sounds like fun and I imagine it will be beautiful when complete.

    ReplyDelete
  3. Genial, hoffentlich hab ich auch mal Zeit, bei so einem swap mitzumachen! Bin gespannt auf die weiteren Werke, auch von deinen Teilnehmerinnen!

    ReplyDelete
  4. Sara-- this is beautiful! You've really "raised the bar" for the rest of us!

    ReplyDelete
  5. Wunderschön, wie alle deine Kunst und eine super Idee für einen swap!
    Du bekommst von mir den "Make my day award" verliehen.
    Deatils kannst Du auf meinem blog nachlesen.
    Christiane

    ReplyDelete
  6. Love your banner! Oh BTW... I am already putting my name down to be a part of your next swaps.... Missed out on the last two, so am just putting my name out there now... LOL..

    ReplyDelete